BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

you love me , i love you , you dont love me , i still love you ..

Thursday 14 June 2012


assalamualaikum.. hello , nin hao , anyeonghaesayo !

semua sihat ? aku kat sini sihat alhamdulillah.. sangat cepat masa berlalu ! kadang aku rasa senang , gembira tetapi perasaan takkan pernah kekal.. rintangan dugaan halangan cabaran sentiasa datang menghampiri kita tanpa kita menjangkakannya . first of all..aku sendiri tak tau nape nak cakap tapi aku rasa terkilan sangat.. siapa aku nak bercakap sekarang .. betul cakap BFF aku , “kau study je , jangan cara hal diaorang tu” so azam aku sekarang  tidak pernah sesekali mengharapkan orang lain selain dari usaha kita sendiri !" 

dalam dunia nie kita perlu sentiasa mengingatkan diri kita agar tidak sesekali terdaya dengan pujuk rayu sesiapa sebab kita akan sentiasa berada dalam kerugian..belajar untuk tidak menyusahkan sesiapa..
bukan senang nak cari sahabat tetapi kawan pun belum tentu senang untuk dicari!

manusia tidak pernah lari dari kesilapan tapi semua orang boleh mengelak kesilapan itu berlaku jika mereka bijak berfikir dan adil .. dalam hal ini aku tak nak menyusahkan / menyalahkn sesiapa .. takde sesiapa yang layak mengubah ditri kita kalau bukan kita sendiri !

goodluuccckk ! assalamualaikum !

0 comments:

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon