BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

you love me , i love you , you dont love me , i still love you ..

Sunday 11 December 2011

ehem. ehem .

sekarang dahh 11-12-11 . lagi kejapp dah nak msuk midsem.. hmm, so dkat-dkat midsem nie mmg byakk laahh asignment, test and conass (continuous assessment) kan ? --' .. test??? HAHA , bende yg paling aku takot ! okay jujur , first exam of ANATOMI and PHYSIOLOGI , aku failed !
below of 50 fail kan ? so i gottt 45-and something ! huhu .  arghh! korg tau ape aku rase time tuh ? huh. BODOHnye aku ! ya Allah malunye..aku tak tau dh nk share kat sape , lastly aku teringatkan kawan aku @ bestfriend lahh.. aku call die , sampai nanges-nanges.. huhu ,,* malunye ! tapi takpe , dia dah banyak kali dahh  dgr and tgok kau menangis . hehe . kan MUNIRAH kan ? :) satu ayat yg die selalu nasihatkan aku , KEGAGALAN adalah PERMULAAN dan SETIAP orang akan BELAJAR dari kesilapan ! with that statement lahh aku ade semangat yang tinggi untuk study-study and second exam alhamdulillah i got A-..



so korang-korang , kejayaan yg pertama tak semestinye kejayaan yg terakhir dan kegagalan yg pertama tak semestinye berakhir dengan kegagalan gak . semua org boleh berubah kan ? so kalau korang pernah jatuh semangat , bangun mulai sekarang dah jangan give up ! cari kawan korang yg korang percaya boleh bagi semangat dan motivation kat korang . korang jugak boleh jadik pembakar semangat untuk orang lain . well , tu lah tugas seorang KAWAN . aku syg kawan-kawan aku !! :D

0 comments:

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon