BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

you love me , i love you , you dont love me , i still love you ..

Tuesday 24 January 2012

anyeong

Hi .. Long time not see you my bloggy .. I miss you bloggy  : ) banyak benda yg sy tak citer kan ape yg sy buat awal tahun nie .. don’t worry I’m okay now even without him . Alhamdulillah sy dah tak fikir apeape sal die . tau ape sy buat awl bulan nie ? layan citer korea laa , hehee.. mcm tak kenal sy kan .. tapi citer nim best LOL :P tajuk die My Girlfriend is Gumiho ! Lee Seung Gi awesome , oppa daebakk ! Gumiho , Hoi Hoi : ) kalau laa aku dapat pakwe cute mcm die kan best . HAHA .. *berangan ! die pun tak kenal aku ~ betul ape adik aku kate , “akak .. tak payah nak puji sangat lahh .. mati kafir gop ..,”.. huhu..biar aku takde pakwe pun , bile tengok citer-citer mcm nie .. aku dah anggap die pakwe dalam hati aku .. jadi “makwe” kepada dieorang tak ssh pun .. tak sakit hati pun .. tak kisah die nak curang ke ape , dah die pakwe aku je pun bukan suami aku kan ? agghhh ~ macam macam bende yg berfantasi dalam fikiran aku . ish . aku baru 19 , masih terlalu muda nak pergi terlalu jauh ..lagipun bercinta tu bukan mudah.. banyak bende kene jaga terutamanya hati seseorang yang penting untuk kita kan .. aku tak rasa sunyi pun takde pakwe , nak tau kenape ?? sebab aku ade mak ayah aku , adik2 aku dan last sekali kawan-kawan di sekeliling aku.. aku syg diaorang sangat-sangat ! sekarang dah 24.01.2012 ? kejap je masa berputar kan .. nanti lagi 6 hari dah masuk bulan 2 .. study week then Final Exam !! so bloggyy , nanti ssh laa kite nak jumpa lagi .. takpe-takpe ade mase kita jumpa neh ? rindu awak bloggy : ) assalamualaikum ~

0 comments:

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon