BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

you love me , i love you , you dont love me , i still love you ..

Monday 2 January 2012

pejam celik pejam celik , tup-tup dahh 2012 dahh kan ? so i need to say goodbye to you dear 2011. thanks for coming and cherring up my life :) banyak bende yg saya belajar dan hadapi dalam tahun nie.. its a good experience actually..sekarang sy dah jadik budak besar dahh :)) tak lame lagi jadik isteri orang laa plakk an =.-.. amboii nia , jauh pikir ? lekk a~ baru nak jadik 19 kott ==' (kuat berangan) ...


haha, gila gila . kawin ? belajar punnn tak abis.. tu semua kerje tuhan kan , aku tak perlu susah2 nak pikir. Allah dah carikkan yg terbaik untuk aku . tak kisah lahh sape2 pun JEJAKA tuh , bila dah sampai jodoh aku dengan die . aku terima . well sekarang belum masanya kan . so tugas aku ialah STUDY.BELAJAR.STUDY okaay ? bukan COUPLE.BERCINTA.COUPLE , ada faham miss niya ?


2011 tahun yg bermakna dalam hidupku , disaat itu aku belajar untuk berdikari . pada tahun tuh jugak aku dilahirkan untuk menjadi seorang mahasisiwi. disamping :
  • aku belajar untuk menghargai masa, keluarga dan kawan.
  • aku belajar untuk berhadapan dengan cabaran.
  • aku belajar untuk lebih mencintai Allah dan agamaku.
  • aku belajar untuk menjadi seorang pemimpin dan contoh yg baik untuk adik-adik aku.
  • aku belajar mengenal siapa kawan siapa lawan.
  • aku belajar macam mana untuk succes dalam hidup.
  • aku belajar untuk hampiri kejayaan dan bukannye kegagalan :)
wawahh - cara cakap mengalahkan PM .. betul ke ? InsyaAllah betull :)) daripada pengalaman kite belajar kan ? thanks to all my friends who always here supporting me to wake up and not to give up :) bende yg lalu jadikan kenangan , benda yg datang amik sebagai cabaran . yeah ! so last but not least i love you 2011 . tata~
 and warmly welcome to 2012..harap harap tahun ini lagi banyak kenangan manis yg datang dalam hidup semua orang termasuk aku kan :)) amin~ 

0 comments:

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon